Ποιοί είναι οι παράγοντες που πρέπει να προσέξετε στην μουσική για επαγγελματικούς χώρους;

Η μουσική σε έναν επαγγελματικό χώρο εστίασης είναι σίγουρα ένα κομμάτι της ταυτότητας του. Δίνει στύλ και καθορίζει την πελατεία ένος μαγαζιού.

Πολλά μαγαζιά δεν δίνουν την κατάλληλη προσοχή στην μουσική που αναπαράγεται στον χώρο τους. Πολλές φορές ακόμα χρησιμοποιούν μέσα ακατάλληλα για αυτήν την δουλειά, όπως ραδιόφωνο. Με αυτόν τον τρόπο οι τακτικοί πελάτες απομακρύνονται, ίσως και ενοχλούνται. Στην Keema Music Services εργαζόμαστε για να φέρουμε τις καλύτερες λύσεις για την μουσική επιμέλεια του επαγγελματικού σας χώρου.

Είναι ώρα λοιπόν να δούμε ποιά είναι τα στοιχεία αυτά που κάνουν την μουσική ενός επαγγελματικού χώρου εστίασης (μουσική για καφέ, μουσική για εστιατόρια, ξενοδοχέια, καταστήματα, γυμναστήρια, κ.τ.λ.) ενδιαφέρον και ίσως έναν σύμμαχο του επαγγελματία της εστίασης. Συνομιλώντας με τους μουσικούς επιμελητές της Keema Music Services καταλήξαμε στους εξής παράγοντες.

  • Μουσική ταυτότητα, Μουσικό προφίλ.
  • Ηχητική ποιότητα.
  • Ένταση αναπαραγωγής
  • Ανακατανομή μουσικών κομματιών

Μουσική Ταυτότητα, Μουσικό Προφίλ

Η μουσική ταυτότητα είναι κάτι που οι περισσότεροι παραλείπουν ή είναι

κάτι στο οποίο δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία. Παρ’ όλαυτά το μουσικό προφίλ μίας επιχείρησης είναι και ο πιο σημαντικός παράγοντας. Ιδιαίτερα σε επιχειρήσεις που θέλουν να προσφέρουν κάτι διαφορετικό, μία μουσική που να ταιριάζει με τον στύλ του χώρου και μία μουσική που να ολοκληρώνει το προφίλ της επιχείρησης. Ένας λόγος που συχνά το μουσικό προφίλ έχει δευτερεύον ρόλο είναι η έλλειψη τεχνικών γνώσεων για την σωστή αναπαραγωγή της μουσικής καθώς επίσης και η έλλειψη χρόνου για την ενασχόληση με την επιλογή της σωστής μουσικής. Αυτά τα κενά μπορούν να καλυφθούν εύκολα από τους έμπειρους μουσικούς επιμελητές της Keema Music Services.

Ηχητική Ποιότητα

Η ηχητική ποιότητα της αναπαραγώμενης μουσικής σε έναν χώρο εξαρτάται απο δύο παράγοντες. Την ποιότητα του ηχητικού συστήματος και την ποιότητα των μουσικών αρχείων που αναπαράγονται. Η ποιότητα του ηχητικού συστήματος έχει να κάνει και με τα χρήματα που διατίθενται για την επιλογή του ηλεκτρακουστικού συστήματος, με αποτέλεσμα πολλοί να καταλήγουν σε φθηνές και μη ποιοτικές λύσεις. Όσον αφορα την ποιότητα των μουσικών αρχείων, με την χρήση ενός επαγελματικού προγράματος όπως ο Keema Player ο επαγγελματίας μπορεί να είναι σίγουρος για την ποιότητα αναπαραγωγής. Το πρόβλημα συναντάται κυρίως σε επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν λύσεις όπως το youtube ή δικά τους μουσικά αρχεία , με αποτέλεσμα να υπάρχουν κενά μεταξύ των κομματιών, αυξομειώσεις στην ένταση απο κομμάτι σε κομμάτι, κακή ακουστική ποιότητα κάποιων αρχείων.

Ένταση Αναπαραγωγής

Η ένταση αναπαραγωγής πρέπει να επιλέγεται με βάση την ώρα της ημέρας, το είδος του μαγαζιού και το πλήθος του κόσμου. Μία απαλή ένταση συχνά είναι ιδανική για τον πρωινό καφέ. Σε ένα εστιατόριο η ιδανική ένταση είναι τόση έτσι ώστε δύο άνθρωποι που κάθονται στο ίδιο τραπέζι να ακούν καθαρά και την μουσική αλλά και τον συνομιλητή τους. Τέλος σε περιπτώσεις που ο χώρος είναι γεμάτος από κόσμο η ένταση της μουσικής πρέπει να είναι αρκετή για να καλύπτει τον θόρυβο της οχλαγωγίας.

Ανακατανομή Μουσικών Κομματιών

Σημαντικός παράγοντας επίσης είναι η μη επανάληψη των ίδιων μουσικών κομματιών κάθε μέρα την ίδια ώρα με την ίδια σειρά. Έιναι κάτι που θα το βαρεθούν και οι καλύτεροι πελάτες μιας επιχείρησης. Τα μουσικά κομμάτια πρέπει να ανακατεύονται κάθε φορά διαφορετικά και να ανανεώνονται σε τακτά διαστήματα, δύο πράγματα που με τον Keema Player γίνονται αυτόματα για να σας λύνουν τα χέρια.

Η μουσική είναι πάντα μέρος της ζωής μας και κυρίως της διασκέδασης μας. Σε πολλές επιχειρήσεις είναι και ένας κύριος λόγος επιτυχίας. Προσέχωντας περισσότερο τους παραπάνω παράγοντες κάθε επιχείρηση μπορεί να εξελίξει τις υπηρεσίες τις και να δημιουργήσει ένα πιο ευχάριστοπεριβάλλον για τους πελάτες της.

Αποκτήστε τις υπηρεσίες της Keema Music Services και τον Keema Player για μια δωρεάν δοκιμή και δημιουργήστε την δική σας επαγγελματική μουσική ταυτότητα.